Valitse sivu

Mikä keskisuomalainen asia saa sydämesi sykkimään aivan erityisellä lämmöllä? Voit nyt osallistua Keski-Suomen Liiton koordinoimaan kuvahaasteeseen jakamalla kuvan tai videon Keski-Suomen parhaista paloista. Liitto kutsuu kaikkia alueen asukkaita ja ystäviä osallistumaan kuvahaasteeseen, joka juhlistaa maakuntamme monipuolisuutta ja tarinoita. Haasteen myötä haluamme nostaa esiin niitä kohteita ja hetkiä, jotka tekevät Keski-Suomesta ainutlaatuisen. Haasteaika on 8.1.–31.3.2025.

Osallistuminen on helppoa

  • Jaa sosiaalisessa mediassa (Instagram, Facebook tai LinkedIn) hyvällä maulla otettu kuva tai video, joka mielestäsi edustaa Keski-Suomen parhaita paloja.
  • Lisää julkaisuun aihetunnisteet: #KeskiSuomi, #ParhaatPalat sekä #Kunta, #Yritys tai #Yhteisö, jossa kuva on otettu.
  • Halutessasi voit käyttää kuvien päällä valmiita kuvakehyksiä (png), jotka voit ladata käyttöösi Keski-Suomen brändikäsikirjan lopusta.
  • Kuvia voi jakaa yhden tai useampia, ylärajaa jaettujen kuvien määrään ei ole.
  • Keski-Suomen liitto voi uudelleenjakaa #KeskiSuomi ja #ParhaatPalat -tunnisteilla jaettuja kuvia eteenpäin omissa viestintäkanavissaan osana haastekampanjan markkinointia ja viestintää.

Viidelle osallistujalle lahjoitetaan Keski-Suomi-aiheiset tuotesetit. Tuotesettien saajat valitaan satunnaisotannalla julkisilla tileillään aihetunnisteilla #KeskiSuomi ja #ParhaatPalat kuvia tai videoita jakaneiden joukosta Keski-Suomen viikolla ennen Keski-Suomen päivää 18.4. Tuotesetit toimitetaan huhtikuun loppuun mennessä.

Lisäksi yhdelle keskisuomalaiselle kunnalle lahjoitetaan Keski-Suomi-brändin mukainen markkinointikehys. Kehyksen saaja valitaan satunnaisotannalla keskisuomalaisten kuntien joukosta ja kehys toimitetaan kuntaan kesäkuussa 2025. Kunta voi sijoittaa kehyksen kunnan alueella olevaan kohteeseen lainsäädännön sallimissa rajoissa.

Osallistu haasteeseen ja tuo esiin Keski-Suomen parhaita puolia! Tutustu myös Keski-Suomen uuteen maakuntabrändiin brändikäsikirjan verkkosivuilla.

Kuvahaaste toteutetaan osana Keski-Suomen liiton koordinoimaa Keski-Suomen brändi käyttöön! -hanketta. Hanke on rahoitettu Keski-Suomen kehittämisrahastosta.