Valitse sivu

Sähköisen asioinnin sopimus kannattaa tehdä hyvissä ajoin ennen koronarokotuksen ajanvarausta

Koronarokotusten edetessä sähköisen asioinnin palvelut ovat suuren kuormituksen alla. Sähköisen asioinnin sopimus kannattaakin tehdä jo hyvissä ajoin ennen omaa rokotusajanvarausvuoroa, jotta palvelun ruuhkautumista vähennettäisiin ajanvarauksen avautuessa uudelle ikäryhmälle. Sähköisen asioinnin sopimus mahdollistaa sähköisen asioinnin sosiaali- ja terveydenhuollon kanssa esimerkiksi sähköisen ajanvarauksen muodossa.

Jos olet jo tehnyt sähköisen asioinnin sopimuksen, tarkistathan että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Oikeat, ajantasaiset yhteystiedot ovat todella tärkeät asioinnin mahdollistamiseksi.

Ohjeet sähköisen asioinnin sopimuksen tekemiseen Hyviksessä

Pääset Hyvikseen palvelun verkkosivulla. Sähköisen asioinnin sopimus tehdään ensimmäisellä kirjautumiskerralla. Järjestelmä ohjaa sopimuksen tekemisessä.

Toimi näin:

  1. Kirjaudu sisään Hyvikseen osoitteessa https://oma.hyvis.fi/login.
  2. Sisäänkirjautumisen jälkeen oikeasta yläkulmasta oman nimen alta löytyy alasvetovalikko ”Omat tiedot”.
  3. Tällä sivulla pääsee päivittämään sekä sähköposti- että puhelinnumerotiedot.
  4. Lopuksi sivuston alalaidasta löytyy tallenna-painike, jota tulee painaa tietojen päivittämiseksi.

Hyvis-palveluun

Hyvikseen päivitetyt tiedot päivittyvät myös asiakas- ja potilastietojärjestelmään.

Kiitos, että mahdollistat sujuvan ajanvarauksen omalta osaltasi!